perjantai 19. elokuuta 2011

VOI, ETTÄ MITEN KAUNIS POHJA...TULKAA KAIKKI KATSOMAAN...

Tänään on perjantai ja 19. päivä elokuuta. Aurinko paistaa, mutta linnut eivät enää laula, sillä syksy on tullut ja asteita on +21.


Olen niin onnellinen, kun sain jälleen vaihdettua joihinkin blogeihini uudet pohjat, joka antaa taas uutta puhtia kirjoittaa tänne niin että näppis sauhuaa ja sormet syyhyää.


Minulla menee aika, kun istun ja ihailen näitä kauniita pohjiani. Tämäkin on Elegia´s background´ilta otettu, mutta myös Pihlajanmarjan blogipohjat ovat tosi kauniita ja niitä minulla onkin useammissa blogeissani.


Mutta nyt siirryn tästä omaan nojatuoliini ja alan vihdoinkin kutomaan papalle sukat, jotta saan ne mahdollisimman pian valmiiksi. Hän nääs itse valikoi sukan väriksi farkunsinisen eikä kirjavaa, mutta vielä minä ostan kirjaviakin lankoja hänelle, kun ne on tosi kauniita.


Nyt toivottelen teille kaikille oikein mukavaa päivän jatkoa ja ihanaa viikonloppua!
                                 Mummin pieni kulta Siru

2 kommenttia:

  1. Mistä näitä ihania pohjia saa kun en ole löytänyt yhtään.
    Minulle näyttää vain niitä tavallisia.

    VastaaPoista
  2. Hei Tarikka! Niitä löytyy Elegia´s background-nimisestä blogista! Käyppäs sieltä hakemassa ja ovat tosi kauniita! Toinen on Pihlajanmarjan blogipohjat! Ihanaa päivän jatkoa!

    VastaaPoista